2011

Jag har inte skrivit blogg på ett halvår, men honestly? vem bryr sig?
Jag har alltid bara skrivit blogg för min egen skull, sen om inläggen kommer ett halvår emellan varandra, det är sak samma egentligen... för mig alltså.

Det är en vecka sen det blev nytt år, ett år som jag tror kommer innebära stora förändringar.
Det är 2011! Om några veckor fyller jag 19, vad hände med 18? Det är verkligen som man säger,att tiden bara går snabbare och snabbare. Den 1:a juni i år tar jag studenten, fattar ni? STUDENTEN! Jag?
Att ha ett liv utan skolan kommer nog ta ett tag att vänja sig vid, men jag tror det kommer bli awsome.
Jag tänker inte plugga vidare direkt efter studenten har jag bestämt, om jag inte skulle komma in på min drömskola dvs, MEN jag har ju vg i tre ämnen, så det lär ju inte hända...
Var ju helt bombis på att jag ville gå juristlinjen, där jag garnterat skulle komma in, men är inte lika säker längre... lika bra att chilla lite med det beslutet känner jag.

Annars då?
Just nu håller jag på att ta körkort (eller NU NU NU sitter jag egentligen och "pluggar" matte E), ska boka uppkörning nästa vecka! Är extremt seg med körkortet, men har helt ärligt varken prioriterat eller haft tid med det innan.
Jag åker till Gran Canaria den 24/2 också, med Erica och Selma, ska bli så himla skönt!!
Förövrigt flyter allt på som det ska... Skolan varvas med jobb, som varvas med utgångar, som varvas med träning osv. Inga special events för tillfället dvs.

Jag försöker att sluta leva i framtiden och leva i nuet istället, det funkar bättre för mig. Jag blir gladare, lugnare, friskare, ja ni fattar....
Får se om jag duker upp igen, tror inte ens att det är någon som kollar in här, men som sagt, bloggar för min skull och inte någon annans!
Ha det bäst!!!



Me and Ercan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0