New york here I come, eller?

Om det är någon som har missat att jag fyller arton om några veckor (knappast troligt), så är det i alla fall så. Jag önskar mig en weekend till New York, trots astt jag var där nyss... Men denna gången hoppas jag att det blir runt fem dagar eller så, OM jag nu får det. Men saken är den att pappi, som reser väldigt mycket har sparat på sig gaaanska  mkt sas poäng, så det är inte heltomöjligt att vi åker dit helt gratis! Alltså att vi bara betalar hotell, vilket gör möjligheten att jag får det mkt större! Menmen, är i alla fall vad jag hoppas på, annars får jag säkert något annat  bra ändå. Men vill hellre ha en upplevelse en massa materiella saker...
Idag har vi köpt ny soffa som kommer om 8 veckor, skit snygg tror jag den blir!  övrigt har jag jobbat mellan 16-21, var SJUKT lite folk, har aldrig varit med om att det är sådär lugnt. Tyvärr var det ingen rolig som höll mig sällskap... Imorgon såg jag att det blir en tidig dag, lite trist efter som jag tänkt gå ut, men det kmr fler ggr!
Annars händer inte så mkt, ska snart gå och lägga mig och kolla på film eller något...
Just nusitter jag och myser i min juicy:


HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0