love it

Jag har köpt en ny mössa, den huuuur gullig som helst hihi. Ni ska få se bild snart. Men hade nog egentligen velat ha en svart, men orka att det var en jävla lista på mössan? :S Blev en brun hur som helst.
Igår var jag duktig och jobbade lite också, dom ringde vid halv tre och hade redan varit hemma i typ tre timmar så var ju ganska uttråkad. men det är alltid bra med lite extra caash. På tal om cash, är det inte dags att boka resa snart?
Jag har ingen aning med vilka, var eller  när jag ska åka? Erica verkade mest intresserad av gotland så då kanske jag kan köra det med ena gänget och resa med andra? hah, hur som helst är jag säker på att det fixar sig på något sätt.


Söt va?


Kommentarer
Postat av: louise

skiiiiiiiiitsöt!! :D

2010-01-09 @ 17:31:20
URL: http://louiseemilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0