Long day

Hatar långa dagar, blir SJUKT trött. Känns alltid som om jag ska somna under sista lektionen... Nu är jag i alla fall äntligen hemma, och vet ni? det har precis blivit mörkt = det ljusnar fort = sommaren kommer fort (eller?) hah.
Lite positivt i alla fall. Imorgon är det i alla fall fredag, fett skönt med helg! Skolan tar död på mig, jag har nog ALDRIG var så skoltrött som jag är nu, men det är bara att kämpa, vet att jag tjänar på det i längden.
Förövrigt så är mina kompisar lite väl exalterade över resan, Milena vill redan veta vem som ska ta med sig hårtork? Haha, men det är ju baraaa fem månader dit.
Hörs och ses

Kommentarer
Postat av: louise

sv: haha, men jag är tvungen :( så..

ska du med ut imorgon? pusspussheheehehhe

2010-01-14 @ 17:11:01
URL: http://louiseemilia.webblogg.se/
Postat av: milena

Hahah jaa men det är alltid bra att ligga lite före ;) pussss

2010-01-14 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0