I suck

Jag suger på att blogga, men som tur är så får jag blogga på mina villkor, alltid lite mindre ångestframkallande.
Men idag har jag ialla fall en ursäkt, jag har jobbat, det var väldigt jobbigt. Men blir alltid lite roligare när det är kul folk som jobbar. Igår var jag bara allmänt bakis och seg.

Hur som helst, jag har haft en jättebra resa, men det är otroligt skönt att komma hem när man har varit borta så länge. Men det leder också till att jag inte känner för att göra någonting annant än att vara hemma. Som nu till exempel, kompisarna är ute och har kul, alex har cup. Och vad gör jag? sitter hemma och ska gå på promenad. Snacka om mobbad, menmne. Börjar elva imorgon så det är inte så najs..



Btw, kolla vilken fin drink jag gjorde på nyår!  Fett stooooolt.
Haha. Kommer säkert lite inlägg igen, menmen, just nu är det bybye

Kommentarer
Postat av: Felicia

2010-01-02 @ 21:30:30
URL: http://glasflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0