Heartbreak lullaby

Just nu sitter jag och degar med mig själv. Om inte en katt räknas som sällskap, men det är tveksamt alltså.
Imorgon är dt upp tidigt och jobba, är fett otaggad. Allt på jobbet är så jävla oklart och jag blir fett irriterad på det. Kanske är dags att söka ett nytt jobb? Även om folket för det mesta är sköna så är själva jobbet, som jag skrev, oklart och det pallar inte jag. Vill att det ska vi lite strukturerat. Wellwell, lär ju inte hända så...
I övrigt så har jag typ bara fettat mig idag, ska nog gå och lägga mig i sängen och mysa med datan snart haha. Är sjukt trött. Och just det, idag är det bara 7 dagar tills jag är 18, SJU ynka dagar. Så jävla najs.
Nu ska jag hitta på  ngt anant, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0