Happyhappy

Jag är på fett bra humör. Det ser ut som att jag kan få en lägenhet, om några månader eller så, men ingenting bestämt och som ni vet tar ju en flytt låååång tid. Men hur som helst. Resan är också i princip kirrad, två veckor i alanya i slutet av juni låter ju inte helt fel enligt mig, speciellt inte när jag vet att det är bra party där. Priset är väl heller inte att klaga öve, typ lika mkt som min resa till zakynthos! och det var en vecka!
Har varit hos tandläkaren också, inga hål, som vanligt så det var bra.
Snart är det fredag, äntligen! Skolan är bara rolig på rasterna...

Förresten min katt är så rolig, hon måste typ alltid ligga "avskilt". Som på bilden, trots att hela soffan är ledig så väljer hon att lägga sig på skolkatalogen, man baa ókeeeej? hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0