Last day

Trots att mina uppdateringar har ökat, (tror jag), så har statistiken sjunkit till botten. Det här med att blogga var väl inte min grej. Men jag förstår er (nej just det, det var ingen som läste). Hursom. idag har jag solat hela dagen, det har varit super duper dunder väder, fråga mig inte vad jag fick det ifrån. Kort sagt: det har varit bra väder. jag har blivit gnaksa brun nu, men som jag sa till mamma. Jag blir aldrig brun jämfört med andra, bara om man jämför med mig själv.

Imorgon är sista dagen här, sedan bär det av mot New York. Jag har ett x antal saker jag är ute efter, men vi får se vad plånboken (och mamma) tillåter mig att köpa. Väska är i alla fall avklarat.
Men börjar faktiskt längta hem nu, brukar bli så efter ett tag. Tur att man har bestämt sig för att fira min hemkomst i hela landet då, eller brukar man alltid fira den 31 december? Jag är inte helt säker, men undrar om det inte är så att man brukar det. Jaja, jag är fan taggad, trots att det är ganska oklart vad som händer. Nästa år är i alla fall alla brudar arton så då beöver det ju inte var såååå oklart.

Okej, det här blev nog lite rörigt, kanske har fått solsting?
Btw vill ni se the view från vårat hotell? Troligen inte, men ni får göra det ändå.
Puss


Kommentarer
Postat av: louise

aviiiiiiiiis!

2009-12-27 @ 10:44:43
Postat av: mimmi

kan du skriva vad busshållplatsen vid dig heter så jag kan kolla bussar inför nyår ?? pusspuss

2009-12-28 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0